Cirkeltræning - ganske enkelt !

Cirkeltrning2

Om træningen

Cirkeltræning er tids- og træningseffektiv Styrke- og Konditionstræning i rigtige Fitnessmaskiner.

Maskinerne er opstillet i en særligt udviklet rækkefølge, således kroppens muskler bliver trænet og restitueret på en varieret og effektiv måde, samtidigt hjælper kredsløbsmaskinerne dig med at holde din puls oppe under hele træningen.

Du starter din træning i Cirklen, hvor der er en ledig plads. Hvert minut blinker skiftesignalet og alle i Cirklen flytter en station mod højre, til den næste Fitnessmaskine og du oplever derved aldrig kø ved maskinerne.

Du skal ikke tænke i program, tælle repetitioner, holde styr på antal sæt eller pauser, blot indstille vægtbelastningen med et let klik, hvorefter du træner med din fulde ydeevne i hele perioden, indtil skiftesignalet igen blinker.

De 15 maskiner i Cirklen er arbejdet igennem på 15 minutter og det anbefales derfor at tage Cirklen 2 gange rundt for at opnå 30 minutters træning. Ved at Cirkeltræne 2-3 gange om ugen i 30 minutter, vil du hurtigt opnå en positiv og mærkbar forbedring af din Styrke og Kondition.

30 minutter - 2 til 3 gange om ugen, det er ganske enkelt ...

Til at få varmet musklerne op og for at få sat gang i blodomløbet inden Cirkeltræningen, tilbydes du let opvarmning på Motionscykel, Løbebånd, Crosstrainer, Romaskine og Spinning® cykel.

Første gang du kommer til træning i Letsmove, bliver du introduceret til Cirkeltræningen, herefter er personalet klar til løbende at vejlede dig efter behov, det er ganske gratis.

Om maskinerne

Du træner i professionelle Fitnessmaskiner fra StarTrac®, som er et af verdens største og førende mærker. Fitnessmaskinerne er specialdesignet til Cirkeltræning og er velegnet til både begyndere og atleter. Som ny bruger, kommer du nemt i gang med træningen.

Her er en kort gennemgang af maskinerne i Cirklen, og hvilke muskler de styrker:

  1. Leg Extension - styrker forsiden af låret samt knæets mange sener og senevedhæftninger
  2. Adjustable Abdominal Decline Bench - træner de lige og skrå mavemuskler
  3. Hyper extension - træner lænd og balder
  4. Spinning® Cykel - øger pulsen og vasker ophobet mælkesyre ud af musklerne
  5. Shoulder Press - styrker primært skulderens forreste og midterste del samt bagsiden af overarmen
  6. Vertical Row - styrker øverste del af ryggen
  7. Spinning® Cykel - øger pulsen og vasker ophobet mælkesyre ud af musklerne
  8. Biceps Cur -l træner forsiden af overarmen
  9. Leg Curl - styrker bagsiden af benene og balder
  10. Chest Press - styrker bryst, forside af skuldre samt bagsiden af overarmen
  11. Romaskine - træner musklerne i hele kroppen og udfordrer kedsløbet ved at øge pulsen
  12. Triceps extension - træner bagsiden af overarmen
  13. Lat Pulldown - træner ryggens brede muskler og sekundært forsiden af overarmen
  14. Romaskine - træner musklerne i hele kroppen og udfordrer kedsløbet ved at øge pulsen

Gratis prøvetræning

Det er gratis og uforpligtende at prøve Cirkeltræningen - og du får professionel hjælp og vejledning lige fra start til slut - se mere her ...

Vi anbefaler du aftaler et tidspunkt med os, så vi i ro og mag kan instruere dig i hvordan du får maksimalt udbytte af din træning. Du skal afsætte en times tid og blot have noget let træningstøj og et par rene indendørssko med.

Besøg os gerne på facebook - her kan du følge hverdagen og se tilbud, aktiviteter, mm.

På gensyn til masser af god træning
TEAM letsmove

Kontakt os

Letsmove
Humlebæk Center 26

telefon49 200 330

Motion i Centrum - ganske enkelt...

Træningstider

Ugedag Træningstid
Mandage 06:00 - 22:00
Tirsdage 06:00 - 22:00
Onsdage 06:00 - 22:00
Torsdage 06:00 - 22:00
Fredage 06:00 - 20:00
Lørdage 06:00 - 18:00
Søndage 06:00 - 20:00
Helligdage som ugedag


  Læs mere om åbningstider i receptionen